»Nujno je treba prečistiti čakalne sezname, prenoviti model e-naročanja, kajti ugotavljamo, da so podatki omejeno verodostojni.«
»Nerazumno je, da morajo ljudje čakati, da se čakalni seznami najprej prečistijo.«
»Naš interes je, da čim prej zagotovimo tudi to funkcionalnost.«
»Naročanje bolnikov po zdaj veljavnih aktih ne bo izvedljivo. Vse bo treba začeti na novo, seznama ni mogoče kar prenesti.«
»V prihodnosti pa ne bo več takih napak, da bi nekje bile zapisane čakalne dobe, čeprav so bile storitve že opravljene in plačane.«
»Naše delo še ni končano. Ocenjujem, da je takih IT-napak v čakalnih seznamih še trikrat toliko.«
»Prevzeti morate odgovornost, da s pomočjo programerskih hiš očistite čakalne sezname, da pridemo do dejanske številke, koliko ljudi čaka.«
»Sistem e-naročanja deluje odlično. Sistem pridobivanja podatkov iz zalednih sistemov pri izvajalcih zdravstvenih storitev ima pa še seveda cel kup nepravilnosti.«
»Po moji oceni ni bilo razloga, da ga ne bi izbrali.«
»Neskladnosti je ugotovil v sedmih cepilnih centrih, pri čemer je šlo predvsem za izvajanje cepljenja v nasprotju s strategijo oz. za napake pri vodenju čakalnih seznamov.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju